If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И да допълня-свщи се сменят на 20 000км.На цвят трябва да са ръждиво кафяви.Черни или сиви-проблем с горивовъздушната смес.0.7 ми се струва малко,обикновено е между 0.8 и 1.2 мм
Лоджито, с което съм в момента, има над 120 000 км със стария мотор и вече още десетина хиляди на тоя и още са в ред!
Делко ми държаха 6-7 хил/км, а прехваленото денсо се наака на около 2.5 хил/км.
Всичко е относително!
Иначе 0.7 мм е за газ!
Най-добре за ТС е 0.8-0.9.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
За да не пускам друга тема,ще питам тука:
Въпросът ми е колко полюсни са фабрично големите свещи при TS моторите-1но,2ву,3ри или 4ри полюсни?И С Какви ще е най добре при положение,че колата се кара на газ?
п.п. тука видях некакви NGK с 2ва полюса: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=65013
или да се ориентирам към Denso??
Свещите са добър индикатор за работата на ДВГ-моите ги свалям периодично почиствам ги от нагара и проверявам хлабината,проверяват се и за омасляване.Самите електроди се износват.Разстоянието между електродите променя дължината на искрата.Повечето производители предписват какво да бъде.
Аз смених всички свещи пак с НЖК бяха такива сложих пак такива 4 малки и 4 големи, а за проблема с подаването на газ като е студена и аз го имах и се оказа ТПС има доста изписано и от мен включително. Попадна ми един втора употреба на прилична цена и така вече 1 година .
Поздрави
алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
Една от първите ми задачи когато си купих и двете TS Алфи е да им изхвърля старите свещи, защото това е сърцето на този двигател - с Denso съм и с двете, а в Плевен има магазин на един от основните вносители.
Преди около 2 години купувах за 156-цата NGK беше 300 лева комплекта сега може би са по евтини. Така с тях си я продадох не че старите ми бяха за смяна и си стоят, ако някой има интерес срещу символична сума може да се разберем нещо на лични. Поздрави
Колеги аз се извинявам че ще се върна на темата но така и неразбрах има ли проблем че две от свещите са големи( всъщност още никой не ми отговори колко са "големи " големите свещи и дали наистина "големите свещи са тези на бубините.
Колеги аз се извинявам че ще се върна на темата но така и неразбрах има ли проблем че две от свещите са големи( всъщност още никой не ми отговори колко са "големи " големите свещи и дали наистина "големите свещи са тези на бубините.
Големите и малките небяха ли с различен диаметър на резбата?
Аз вече "отказах" бензина,но си спомням,че този номер се правеше,когато превърти резбата.По лесно е от слагането на медна или бронзова втулка.Просто биеш един метчик.
Колеги аз се извинявам че ще се върна на темата но така и неразбрах има ли проблем че две от свещите са големи( всъщност още никой не ми отговори колко са "големи " големите свещи и дали наистина "големите свещи са тези на бубините.
На всеки цилиндър върви голяма и малка свещ и не можеш да ги объркаш, защото са с различен диаметър.
Свещите са добър индикатор за работата на ДВГ-моите ги свалям периодично почиствам ги от нагара и проверявам хлабината,проверяват се и за омасляване.Самите електроди се износват.Разстоянието между електродите променя дължината на искрата.Повечето производители предписват какво да бъде.
Класика!
Наздраве!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment